Subject: RE: Droonide lennukeeluala FIS Murdmaasuusa MK'l Tallinnas
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 09:52:02 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0929/25
(A0929/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5927N02448E001 A)EETN 
B)2503180700 C)2503192100 D)18 0700 -1600, 19 1200 - 2100 E)TEMPO RESTRICTED 
AREA EER2318 ESTABLISHED DUE TO FIS CROSSCOUNTRY WORLD CUP TALLINN WI 500M 
RADIUS CENTRED ON 592643N 0244824E. UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY 
IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM THE EVENT ORGANISER. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM +372 5097209. F)SFC 
G)400FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Diana Krotova
Sent: Friday, March 7, 2025 8:52 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: RE: Droonide lennukeeluala FIS Murdmaasuusa MK'l Tallinnas

Tere

Paindliku õhuruumi kasutamise suhtes on mõistlikum kehtestada kaks eraldi 
perioodi.

Võtan Teie taotluse menetlusse ja annan teada, kui NOTAM on välja antud.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 5:16 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Droonide lennukeeluala FIS Murdmaasuusa MK'l Tallinnas

Tere, Diana!

Sain Mait Rõõmuse käest teada, et Te endiselt tegelete drooni 
lennukeelualade kehtestamisega.
Sooviksin lasta jälle kehtestada põhimõttelisel sama lennukeelu ala, mis 
kaks aastat tagasigi. Jälle on põhjuseks Tallinna lauluväljakul toimuv COOP 
FIS murdmaasuusatamise MK etapp (COOP FIS Cross-country World Cup). 
Võistluse kodulehekülg: https://www.owc.ee/et/MK2025/cctallinn

Lennukeeluala kehtestamise soov tuleneb eelkõige FISi reeglitest, mis 
keelavad nende üritustel droonide lennutamise.

MK etapi toimumise kuupäevad on sel aastal 18-19.03.2025.

Kuidas oleks mõistlikum antud keeluala kehtestada, kas ühe perioodina, mis 
algab 18. märtsi hommikul ja lõpeb 19. märtsi õhtul või siis kahe eraldi 
perioodi ja eraldi kellaaegadega kummagi päeva jaoks?

Allpool on ka kahe aasta tagune NOTAM viiteks, aga panen põhilise soovitud 
info ka uuesti siia:

Koordinaadid: 500M RADIUS CENTRED ON 592643N 0244824E

Keeluaegadeks pakuksin välja kaks varianti siis.

Üks pikk periood (ajad juba UTCs):
Algus: 2503180700
Lõpp: 2503192100

Või kaks eraldi perioodi:
Algus1: 2503180700
Lõpp1: 2503181600

Algus2: 2503191200
Lõpp2: 2503192100

Kõik droonilennutamised antud keelualas tuleks kooskõlastada minu, kui antud 
võistluse foto- ja videojuhiga (chief of photograpy) telefonil +372 509 
7209.

Kui on mingeid täiendavaid küsimusi, siis vastan hea meelega.

Parimate soovidega,

Tarmo Haud

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel.: +372 509 7209

www.TarmoHaud.ee <http://www.TarmoHaud.ee>

From: Tarmo Haud <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 16. märts 2023 09:41
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Droonide lennukeeluala FIS Murdmaasuusa MK'l Tallinnas

Tere, Diana!
Tänud selle NOTAMi eest. Hakkan levitama.

Parimate soovidega,
Tarmo Haud
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel.: +372 509 7209
www.TarmoHaud.ee <http://www.TarmoHaud.ee>

-------- Original Message --------
From: "Diana Krotova" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: "[email-masked] <mailto:[email-masked]> " <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 16.03.2023 07:53:38
Subject: Re: Droonide lennukeeluala FIS Murdmaasuusa MK'l Tallinnas

Tere!

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

(A0468/23 NOTAMN

Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5927N02448E001

A)EETN B)2303200700 C)2303212200

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2318 ESTABLISHED DUE TO FIS CROSSCOUNTRY

WORLD CUP TALLINN WI 500M RADIUS CENTRED ON 592643N 0244824E.

UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT

AUTHORISATION FROM THE EVENT ORGANISER.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM +372 5097209.

F)SFC G)400FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.